Tarot výklad karet

Jak vytvořit Vaši kvalitní webovou prezentaci

6 tipů, jakým způsobem můžete zajistit, aby Váš webový profil zaujal návštěvníka a zároveň byl dobře vyhledatelný v i internetových vyhledávačích jako je Google a Seznam.

 

1. Originální text

Lidé ani internetové vyhledávače nemají rádi stránky s texty, které jsou si podobné jako vejce vejci. Pro kohokoli je zbytečné číst text ukončený odkazem na Váš web, kde najde přesně to stejné, co si již před chvílí přečetl. Texty přebrané z jiných stránek (i těch Vašich) mají proto nízkou hodnotu a neobjevují se ve výsledcích vyhledávání na předních pozicích. Piště proto vždy originální text, pokud chcete, aby si Vás cenili návštěvníci i vyhledávače.

 

2. Přiměřeně dlouhý text

Text webové stránky, nesmí být ani příliš krátký, ani podezřele dlouhý. Pokud má text na stránce pouze jednu větu, je jasné návštěvníkům i internetovým vyhledávačům, že nemá velkou hodnotu a jeho autor si s ním nedal moc práce. Dobrý text obsahuje minimálně několik odstavců. Dopřejte si proto dostatek času k jeho vytvoření a budete po zásluze odměněni zpětnou vazbou návštěvníků i internetových vyhledávačů.

 

3. Přehledný text

Pokud už jste napsali větší množství textu, dejte pozor, aby byl jasně přehledný a dobře strukturovaný pro rychlou orientaci. Používejte nejen odstavce, ale třeba i nadpisy pro jednotlivé odstavce (podívejte se například, jak je členěn tento článek do jednotlivých bodů). Pro přehlednost používejte v odpovídající míře i zvýraznění písma tučné, podtržené nebo psaní kurzívou.

 

4. Klíčová slova v textu

Ve Vašem textu je důležité zmínit a případě i zvýraznit zásadní informace. Říká se jim klíčová slova a jsou to jednotlivá slova i celé fráze, pod kterými by Vás měli uživatelé Google a Seznam najít. Základní fráze je jistě „výklad karet“, a proto by se tato měla jednou či dvakrát objevit v textu ve zvýrazněné podobě (tučně), např ve větě: „Už přes dvacet let nabízím výklady karet“. Pokud je pro Vás zásadní, že pracujete pouze s nějakým typem karet, nebo pouze osobně a v daném regionu, určitě tyto informace zvýrazněte (např. „Specializuji se na osobní výklad karet Lenormand v mém ateliéru v Nových Losicích.“)

 

5. Fotografie

Důležitou součástí Vaší stránky je fotografie. Výklad karet je služba osobního charakteru a každému zájemci o výklad přirozeně záleží na tom, komu se bude se svými problémy svěřovat. Fotografie proto slouží k tomu, abyste vzbuzovali důvěru a usnadnili zájemci o výklad jeho rozhodování. Kvalitní fotografie je samozřejmě k nezaplacení. Dobrou fotografii, která vystihne Váš charakter,  lze pořídit i doma. Jen dbejte na detaily – květina na stole je jistě lepší než prázdný hrnek od kávy a fotit se v kuchyni s neumytým nádobím za zády také není nejlepší nápad, obzvláště pokud máte jiné místo, kde výklady skutečně provádíte.

 

6. Zpětná vazba k Vašemu profilu

Dobré a četné reference pro Váš profil na stránkách eTarot.cz jsou nezbytné proto, aby jej vyhledávače Google a Seznam považovali za důležitý a nabízeli jej při vyhledávání. Tyto reference jsou odkazy na Váš profil a zmínky o něm. Pokud máte Facebook, určitě stiskněte na Vašem profilu na stránkách eTarot.cz tlačítko doporučit (vpravo nahoře). Pokud máte možnost, zmiňte odkaz na Váš profil na svých stránkách nebo v různých diskusích. Každý zpětný odkaz na Váš profil se počítá.

Google